Perle profesori

Perle profesori

1. "Azi te notez si ora vitoare itzi pun data" (profesor de istorie)

2. "Hai ma chiar asa nu mai stiti? Pai asta am facut si maine!" (profesoara de germana)

3. "Te uiti la mine ca la masini straine... nu ca eu nu as fi un BMW"

4. "Haide Bogdi la tabla sa-ti vomit un exercitiu"

5. (un elev trebuie sa scoata o chestie din nou la imprimanta) profa:

6. dragos, mi-ai mai tras-o odata?" (profesoara de franceza)

7. "Vom avea o inspectie neanuntata" (profesoara de matematica)

8. "Nu va mai jucati ma, acolo, de-a proasta si bolunda, puneti mana s

9. invatati!" (profesor de matematica)

10. "Ai grija,ca de dau cu mine-n tine praf te fac!" (profesoara de romana)

11. "Titlu lectiei de azi este: ''Romania in sec XXX''" (profesor de istorie)

12. "Aici este climat umed racoros iar aici climat umed uscat" (profesoara de geografie)

13. "cand intru la ora , vreau sa vad absentii pe masa"

14. "Ba, chiar nu va dati seama ? sunteti din formatia ''Los Papagalos'' (profesor de matematica)

15. "Da da da de de de... ce tot vorbesti acolo ca numa aia sti sa faci" (profesoara de franceza)

16. "Liniste in clasa ca va calc in picioare cu mainile mele..." (prefesoara de romana)

17. "Sumerienii este un popor..." (prefesoara de romana)

18. "Iti dau amenda 50-de mii de mai mesteci guma la ora mea!" (economie)

19. "Cum sa te inbogatesti: cumperi aur de la subsol si te urci in avion sa-l vinzi? Sau era invers?!"

20. "Nu te mai zambi asa la mine intr-un canin!" (profesoara de geografie)

21. "Ora viitoare va dau lucrare neanuntata!" (profesor de matematica)

22. "Nu stinge monitorul ca consumi curentul!" (profesoara de informatica)

23. "Mai auzi-ti odata cu ochii si vedeti cu urechile!" (profesoara de romana)

24. "Vorbiti in soapta fara voce!"

25. "Tot semestru hai la tabla!"

26. "Nu aveti desen la talent!"

27. "Ce tata esti mai baiatule!"

28. "Cand mai sunat ieri la 12 ca nu vii la pregatire?"

29. "Aveti fluturi la mansarda! Va falfaie becu!" (profesoara de romana)

30. "Deci vom avea trei saptamani intr-o teza..." (profesoara de romana)

31. "Am pierdut desenul pe tabla" (profesor de matematica)

32. "Daca v-ati da jos ochii ca sa va priviti, ati vedea ce clasa de oligofreni sunteti!" (profesor de informatica)

33. "Deschideti geamurile si inchideti ferestrele!"

34. "Iar te-ai fardat. Nu ai speriat cumva copilul de dimineata?" (profesoara de antreprenoriala)

35. "Pai da mai voi va uitati pe Discovery numa dupa 12 noaptea cand vi se scoala problema" (profesor de geografie)

36. "De ce stai cu spatele la mine? Ai fata in reparatii?" (profesor de religie)

37. "Eu vorbesc si prostii astia vorbeste" (profesor de biologie)

38. "Esti sigur,ca nu esti sigur ca plangi?" (profesor de matematica)

39. "Fotbalistii lu' peste vedeti ca maine va dau lucrare" (profesor de romana)

40. "O scot la tabla si scriu dupa ea" (fisa dupa care preda lectia) (profesor de istorie)

41. "Despre asta vom vorbi in lectiile anterioare" (profesoara de biologie)

42. "Te vreau aici Lucian" (profesor de economie)

43. "Liniste ca masturbat" ("m-ati-turbat" spus repede si peltic) (profesoara de chimie)

44. "Nu ma mai calca pe creier!" (profesor de romana)

45. "Bai, tipati aicea ca in jungla.Trebuie sa tragem o frontirea sa va separam. Zona tropicala de o parte, clasa a 9B de cealalta parte!"

46. "Taie coada la pisica, ca l-ai facut pentavalent" (profesoara de chimie - Sinaia)

47. "Si acum haideti sa unim colturile cercurilor..."

48. "Haidetzi sa calculam unghiile acestui triunghi"

49. "Hai iesi la tabla sa te rezolv ca pe o problema"

50. "Eu cu astia patru ochi ai mei vad tot!"

51. "Sa nu copiati... ca eu am facut criminalistica la drept!" zise Miss Piggy, fara sa-si dea seama ca sta cu mana pe un caiet deschis... in timpul unei lucrari de control.

52. "Si-a pus aia la fundulet ca sa nu-i inghete fundul"

53. "Cum o cheama? Gogasa? Ah! Gogosica... las' ca ti-o gogosesc eu"

54. "O sa-ti iau eu temperatura intelectuala ora viitoare"

55. "Daca eu vreau sa mananc trompa de elefant pane..."

56. "Daca va dau exemple de alte doze, ramaneti in extaz"

57. "Am o deformatie profesionala: vorbesc prea repde"

58. "Am eu destul sufletel sa-ti dau un cinciulet"

59. "Trebuia sa-ti sau 1 dar am putin suflet si-ti dau 2"

60. "Este o incultura, dar este o incultura sa treci 4 ani prin liceu si sa nu inveti nici macar sa copii"

61. "Elevul trebuie sa invete sa fure, ca daca nu este busit"

62. "Azi ai luat o nota cat o gogoasa"

63. "Dezvolta-tin capacitate de umor daca tot esti pe verso"

64. "Defazat, adica care nu e pe faza"

65. "Nu ai venit aici sa fii mobilier pentru ca este destul"

66. "Avem o incarcatura de magari importanta"

67. "Prostia inseamana nerespectarea legilor

68. "Singura ora legala"

69. "Ora viitoare nu te mai fardezi la ochi daca nu ai caiet"

70. "Ignorantul daca nu e fudul,nu e ignorant destul"

71. "Cine stie daca vom mai fiinta, dar sa nu o adoptati ca nu este in voga"

72. "Voi incerca sa ascult la oral"

73. "Nu pot sa dau note pe ochi"

74. "Fatul misca si nu poti spune ca e mort"

75. "In unele din Statele Unite"

76. "culori pamantesti"

77. "Iara mi-l intoduce-ti aiurea"

78. "Scrie mai repede ca intru in tine"

79. "cu d de la dii calut"

80. "Ai tacut din gura sau ma bag in tine?"

81. "Eu sunt elevul buda"

82. "Desi am zis ca o s-o pun singura..."

83. "Observati ca nu se mai asa"

84. "Ai un bau-bau cu tine"

85. "si pe asta ti l-a mancat bau-bau"

86. "Integralele nu-ti plac ca sunt mari si seamana cu coada vacii"

87. "Pe una n-am apucat sa o pun, s-o pun si pe cealalta"

88. "Stroie, ai fost cu sora-ta?"

89. "Sa ajunga tocmai jos in greci"

90. "Nu te inchei la informatica"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu